Welcome to KARMA.ST

Hey, This blog is for no-one and everyone. Everything is written straight from my reality, my world.

lördag, juli 25, 2020

2good2betrue?

Spelar inget spel, gör ingenting med en baktanke,
för jag är brutalt ärlig. Ärligt vad vill du ha, lögner o svek eller en sån som jag,
du ser vad du får du får va du ser, är du blind, döv ä delar alltid, de e mi casa es su casa, varför?
æ ej på något svar, livet för mig är här och nu vad e d du inte fattar?
tror du jag orkar mer, 33 o slösat bort mycket tid, går me ryggen fri, det e mittt liv. Har sett allt tusen ggr om igen o igen, sett alla sorter, inget har förvånat  mig,  gitta härifrån jag tog dig inte hit, fattar fan inte ett skit, ändå jag bryr mig, jag kämpar i tid, en man som ändå saknar empati, fattar noll, sitter som ett såll, bryr mig om någon men det blir ett bakslag, men jag slår vad, att du hela tiden haft ett val.
släppte in dig skulle göra d igen, om du hajar att du är mer än en vän, bli dock inte skrämd, känslor är inget för mig, nu vet jag inte en tjej som nånsin skulle palla me mig, alldeles för raka rör, men jag igör inte om samma  grej, att jag Ser en tjej, det blir en grej, aldrig mer Nej! jag umgås inte, generellt, men speciellt, inte med en tjej, du är van för mig är det bara inte Jag, tjejer som jag umgås med ska bli en, #1 Princess, något speciellt, sista gången nästa blir, hur de än vill, så kör jag min stil, med eller utan för mig samma person, förutom med, då blir jag helt annorlunda det märks i attityden,  den är densamma förutom du får turen, att omvända mig till att ta en kula för dig, ändra hela attityden gente me dina bekymmer, som för mig blir våra bekymmer o dom tas bort, driver inte med lallare jag driver i mina skor,  som ingen ska behöva vandra i, det är inte någon fantasi saker som sagts, gjorts eller nånsin existerar, folk blir mörkrädda av saker jag har att säga, har inget alternativ, låtsas inte om mitt liv, i tid och dåtid, kvittar vilken dag, vecka, månad eller årstid, jag är alltid mig själv, vill bara vara mig själv, folk har bekymmer och besvär men jag svär, jag lever som jag är, lär och beskär, Finns ingen poäng jag skrev för mig själv rakt upp o ner som en dagbok, sätter rubrik efter text...


// KARMA.ST



A Part Of HKO GROUP ® ™
<wp@hko.se>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Use this Form to get in touch with me.

Or just send an email to hko@karma.st

Featured post

I love her