Welcome to KARMA.ST

Hey, This blog is for no-one and everyone. Everything is written straight from my reality, my world.

lördag, april 11, 2020

Vänner först

Jag har din rygg man,
o vi är mer än bara vänner,
Kontakten kommer aldrig brytas,
oavsett ändrning, 
Personer kan förändras,
vända sig om,
så jag har max fem vänner som känner mig bra,
När det väl är igång,
hoppas jag att dom är där för mig, 
som jag för dem.
Kan va bull idag, du får tbx imorrn,
För jag är ready när det gäller ifall ngn startat något.
Lyfter de knogen - lyfter jag vapen.
är din högra hand, 
när du behöver mig
Hatar tid att släppa in den jag håller nära vän,
men när nyckeln är vriden,
dörren öppnas upp, 
är mitt hem ditt hem, Yepp, allt är lugnt.
Varit vid din sida i både vått och torrt,
Det går vänner först,
yeah, kort o gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Use this Form to get in touch with me.

Or just send an email to hko@karma.st

Featured post

I love her